Hösten

Hösten sägs ofta vara kall och grå,
men tänk vilka färger den bjuder oss på
Se trädens kronor likt konstnärs paletter,
en blandning av eldvarma färger de sätter…..
Ta detta till er, fundera och lär, om blott några veckor så är vi där…..

Ur en dikt av Diana I-Hagel =)

Published in: Okategoriserade on augusti 31, 2010 at 8:13 f m  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dianahagel.wordpress.com/2010/08/31/hosten/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 kommentarerLämna en kommentar

  1. Fint!!!:)
    Jag har en iten ny blogg. Får se hur jag gör. Om jag behåller gamla eller helt tar bort den.
    Men den nya tänker jag ta nya friska tag med VÄlkommen goa du! http://essensenavallt.blogspot.com/
    Kram Lallis

  2. Vacker dikt men nu är det tunga månader som väntar,snart bara 3 månader till julafton,hoppas allt är bra.

  3. Hoppas allt är på topp och ha en bra vecka,kram.

  4. Är ni på turne ännu så hoppas jag ni är inomhus,ha de gott o hälsa Nattis,kram.

  5. Ha en fin helg hela familjen,kram.

  6. Är du helt färdig med bloggen för evigt? hälsa nattis att kanske hon kan öppna en,kram.

  7. Åh Björn! Jag har inte hunnit med bloggen alls tyvärr, men man vet aldrig det kanske kommer igång igen… Hoppas du har det bra. Kram Di

  8. Önskar er en Mysig Jul och Gott Nytt ÅR,kram.


Kommentera

