Barometern 15 Juli 2011


Detta går att läsa i dagens Barometern.
Vill dock göra en liten rättelse: I texten kan man tro att Kenneth Skoglund är producent för skivan, men det stämmer inte riktigt. Det är Les Congo Entertainment, Kenneth kommer däremot att mixa och mastra skivan när den är inspelad och klar. Musiken på skivan läggs av Ronnie Lundqvist/Gävle och min stora hjälp i inspelning är naturligtvis Odd Hagel, mannen i mitt liv =))

www.lescongoentertainment.se

Hej hopp!

Published in: Okategoriserade on juli 15, 2011 at 8:49 f m  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dianahagel.wordpress.com/2011/07/15/barometern-15-juli-2011/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Så kul :))

    Det känns som att det börjar lossna nu alltså. Så nu väntar vi bara på skivan :))
    Kram och hälsa alla.
    Synnöve.

    • Jamen visst! Jag vill också att skivan ska komma ut så fort som möjligt….. men som sagt, det finns en liten hals och några lungor som sätter stopp för mitt sångpålägg 😦 Men snart så ska jag minsann kunna sätt sången =)) Kram Di


Kommentera

