Varför skriver du aldrig i din blogg???

Hohoooo!

Tydligen är det många som saknar mina inlägg på bloggen. Jag får ständigt höra från släkt och vänner att de varit in och ska läsa min blogg och de möts numera alltid av samma inlägg.. :/  Det gläder mig att ni saknar mina inlägg och därför tänker jag försöka skärpa mig nu. Hur länge det varar är ingen som vet 😉 Men jag ska göra ett gott försök. Och det är väl storartat av mig Haha!!! Som ni säkert sett så lade jag in tidningsurklippet från Barometern där det gick att läsa om barnskivan jag är igång med… Tyvärr är jag fortfarande krasslig i halsen så mina sångpålägg får vänta ett tag, vilket naturligtvis retar mig en del. Men jag är på bättringsväg så jag hoppas snart kunna sätt sången. Musiken är så gott som klar och den är verkligen tokbra… Är sååå nöjd med Ronnies jobb och nu vill man liksom bara bli klar. Odd tycker att mina sånger sätter sig, så han tror att både vuxna och barn kommer att gå omkring och nynna på mina låtar när skivan väl kommer ut till försäljning =)) Härligt!! Det är ju det man vill.  Idag skiner SOLEN på oss i Långasjö. Hoppas att den gör så även på alla andra i vårt avlånga land. Idag ska jag ta tag i blomrabatterna. Eller ta tag och ta tag… Jag tänkte snällt be ogräset att icke beträda rabatternas ytor, gärna hoppa ner i spannet själva så kan jag gärna slänga dem sedan… Eller funkar det inte så???? 😉   Nu får ni allt ge mig en liten kommentar ni som läser så att jag vet                                att jag inte skriver för blinda ögon……

Kram på er och ha en strålande dag! Di

Published in: Okategoriserade on juli 19, 2011 at 8:08 f m  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dianahagel.wordpress.com/2011/07/19/varfor-skriver-du-aldrig-i-din-blogg/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Kul att du hörde av dig,börjar själv bli lika dålig på att blogga men så kan det va,själv målar jag om både hus-friggebod och garage så denna semester är bara att jobba men ibland blir det så,allt är nästan bra men lite tråkigheter har hänt i familjen så ibland är det tungt,har blivit hundägare till en mellanpincher som heter Alice och är värdens goaste vovve,min yngsta son och hans tjej flyttade isär och då hamnade hon hos oss på heltid och det känns helt okay men dyrt med hund-dagis och annat men är man en i familjen så är det värt pengarna,ha de gott o kram vännen.

  2. Ja men fint blir det nu då =) Usch då, har det hänt tråkigheter i familjen 😦 det var inte kul att höra. Jag sänder dig en styrkekram, om det kan hjälpa liiiiite lite så är jag glad min vän. Ja det förstår jag att det är dyrt med hund-dagis. Vår hund har varit sjuk, och det är inte billigt det heller även om man har försäkringar :S Men det är ett älskat djur, så då får det kosta 🙂 Du skippade facebook helt Björn ;)) Fasen, det som är så roligt =))) Jag tycker allt att du ska ge det en chans till, men jag tror inte att jag lyckas locka dit dig igen. Du är en bestämd man. Haha!!
    Ha det toppenbra själv lilla du! Kram Di


Kommentera

