Svensktoppen nästa!

Än har det inte regnat på oss här idag. Toppen, tycker Di.
torsdag 30 Juli kl 19.00 tävlar Odd Hagel och vi andra i ”Svensktoppen nästa” med låten ”Det vackra i min vardag”.  Tävlingen äger rum på larmtorget i Kalmar.  Latjolajban 😀

Kram till alla som vill!

smilejpg

Published in: on juli 26, 2009 at 12:50 e m  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dianahagel.wordpress.com/2009/07/26/svensktoppen-nasta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 kommentarerLämna en kommentar

  1. Jag kommer att hålla både tummar och stortår den 30:e!
    Kramar/marma

  2. Jag håller tummarna oxå.
    Vi hade ett sketa väder i middes.
    Nu har det lugnat ner sig men solen tittar lite fram då o då.
    Må väl.

  3. Hoppas det håller ända fram,klart man inte glömmer en bloggvän man gillar,vet att du oxå är som du är men man har inte roligare än man gör sig,ha så bra så hörs vi,kram.

  4. Oh, så spännande!
    Jag skall hålla tummarna för er!
    Och tårna med, och jag tror att ni kommer att fixa det!
    Kramen!

  5. Undrar om man kan höra det på svensk P4? Svensktoppen alltså….

    Här har inte den där gula värmelampan inte visat sig på nästan 14 dagar. Det är inte klokt.
    Det vräker ner just nu med….
    Jag vill ha sol…..

    Fick du min mail?
    Hälsa gänget.
    Kramen Synne.

  6. Lycka till!! =)

  7. Hoppas det går bra!! Ska hålla tummarna för att det går bra!

    Hoppas allt är bra!

  8. wow, hoppas det går vägen…håller alla tummar o tår ;)…kramkram

  9. å så spännande..går det på radion tro ?..får hålla tummar och tår…

  10. Åh stort lycka till, skall hålla tummarna!!

  11. Nä, vad kul!
    Hoppas att det går bra!
    Kram!


Lämna en kommentar